Няма такава простотия..задържала топлина и горели бобините....ужас.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Нужен ли е капака на двигателя
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеТия капаци и кори са едно от първото нещо дето изхвърлям......
---------- Post added at 07:39 ---------- Previous post was at 07:38 ----------
Първоначално публикувано от Fearless Покажи съобщениеНяма такава простотия..задържала топлина и горели бобините....ужас.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеНики на дизелите също ли?"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеКупих на мама от по новата Мултипла, 1.9жтд......изхвърлих ги и окото ми не мигна.....
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеТи си знаеш. На дизелите капакът е и шумо, и термо изолация. Дай предложение на Фиат да не ги слагат. Ще мине като рационализацияsigpic
1999 Alfa Romeo 146 1.6 TS Junior -> ex
2006 Alfa Romeo 159SW 1.9 JTD
2007 Alfa Romeo Brera 2.4 JTD
Comment
-
Извинявам се,че се повтарям,но продължавам да си мисля,че тези капаци са поставени,като лека пречка за онези,които си мислят,че са компетентни във всяка област.За тях просто са оставени отвори за доливане на туй-онуй.Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+
Comment
-
Попринцип на бензиновите са сложени освен за декорация и шумоизолация да пазят кабелите и свещите от евентуално намокряне, когато вали дъжд и се отваря капака или по непохватност от разливане на течност, било то масло или друго. Ще дам пример при, който при миене с водоструйка през радиатора пръска отгоре намокря свещите и чЕловека се чуди после защо му прекъсва и като ги свали бяха раждясали резбите, което нямаше да се случи ако го имаше капака. Също така повечето коли, които нямат капаци фабрично кабелите влизат плътно като гума отгоре (пример на баща ми Нисана) и не позволяват да влиза прах или течности толкова лесно, докато при доста коли с капаци има като дупка където влиза кабела и там може да се загнездят всякакви боклуци, които при сваляне да влязат в цилиндъра или при слагане да се набият в кабела или резбата на свеща.Fiat Bravo II 1.4 16v
Comment
Comment