Известие

Collapse
No announcement yet.

Нужен ли е капака на двигателя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Няма такава простотия..задържала топлина и горели бобините....ужас.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Тия капаци и кори са едно от първото нещо дето изхвърлям......
      Ники на дизелите също ли?

      ---------- Post added at 07:39 ---------- Previous post was at 07:38 ----------

      Първоначално публикувано от Fearless Покажи съобщение
      Няма такава простотия..задържала топлина и горели бобините....ужас.
      Съгласен!

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
        Ники на дизелите също ли?
        Купих на мама от по новата Мултипла, 1.9жтд......изхвърлих ги и окото ми не мигна.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Купих на мама от по новата Мултипла, 1.9жтд......изхвърлих ги и окото ми не мигна.....
          Ти си знаеш. На дизелите капакът е и шумо, и термо изолация. Дай предложение на Фиат да не ги слагат. Ще мине като рационализация

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
            Ти си знаеш. На дизелите капакът е и шумо, и термо изолация. Дай предложение на Фиат да не ги слагат. Ще мине като рационализация
            На мен пък ми се струва, че самият капак трака допълнително
            sigpic
            1999 Alfa Romeo 146 1.6 TS Junior -> ex
            2006 Alfa Romeo 159SW 1.9 JTD
            2007 Alfa Romeo Brera 2.4 JTD

            Comment


            • #36
              Тези капаци са голяма част за декорация и не ти помага с нищо, допълнително в повечето случаи дрънчи. Някога колите са били все с капаци,но всеки сам решава
              Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

              Comment


              • #37
                Ако случайно някой не помни или не знае, някогашните коли, освен капаци са нямали и още една камара други неща.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #38
                  Извинявам се,че се повтарям,но продължавам да си мисля,че тези капаци са поставени,като лека пречка за онези,които си мислят,че са компетентни във всяка област.За тях просто са оставени отвори за доливане на туй-онуй.
                  Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                  Comment


                  • #39
                    На бензина е декорация

                    Comment


                    • #40
                      Попринцип на бензиновите са сложени освен за декорация и шумоизолация да пазят кабелите и свещите от евентуално намокряне, когато вали дъжд и се отваря капака или по непохватност от разливане на течност, било то масло или друго. Ще дам пример при, който при миене с водоструйка през радиатора пръска отгоре намокря свещите и чЕловека се чуди после защо му прекъсва и като ги свали бяха раждясали резбите, което нямаше да се случи ако го имаше капака. Също така повечето коли, които нямат капаци фабрично кабелите влизат плътно като гума отгоре (пример на баща ми Нисана) и не позволяват да влиза прах или течности толкова лесно, докато при доста коли с капаци има като дупка където влиза кабела и там може да се загнездят всякакви боклуци, които при сваляне да влязат в цилиндъра или при слагане да се набият в кабела или резбата на свеща.
                      Fiat Bravo II 1.4 16v

                      Comment

                      Working...
                      X